Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Dragonka1988 | użytkownik

imię i nazwiskoKatarzyna Ledwoń adresLubliniec Częstochowa zarejestrowany12.08.2006 @14:54:48 ostatnio na stronie13.06.2016 @16:42:52

Dyplom fototechnika. Studiuję grafikę (specjalizacja grafika użytkowa). Zapraszam chętne osoby na sesje foto z wizażem.
Aktualnie mało tutaj dodaje raczej na...


...::: MaxModels: http://www.kathrinesss.maxmodels.pl :::...


Blog
http://www.kasialedwon.blogspot.com

Www
http://www.kasialedwon.prv.pl/





kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwdragonka19@o2.pl Gadu-Gadu1285996
digarty394 komentarze3769 posty na forum91

komputer / sprzęt
Trzy czarne z otworem z przodu, i pare takiego czegoś do wsadzania. Plus troche dodatków

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Pogromca    10.02.2007 @14:57:03
Ooo kogo ja tu widze
_______
Siłą jest wiara w samego siebie.
~status86    10.02.2007 @12:18:10
ee nie to ze straszna ale mniejsza z tym... masz racje licza sie checi itp.. a moj aparat wydaje sie dobrym ale to zwykly kompakcik PENTAX optio s45 :P
a marzy mi sie cos lepszego
PS: co mi pisalas w wiadomosci ?? bo nie moge tego odczytac
_______

~widus    10.02.2007 @11:27:04
hej widze fotki nowym aparatem powodzenia i pozdro
~status86    10.02.2007 @00:19:33
dzieki za wizyte i obserwacje PS: mam sie obawiac tego podgladania ??
_______

~kukuryku    09.02.2007 @19:13:00
hehe... kasie są spoko:P
~kukuryku    09.02.2007 @19:06:21
ooo... witam. jak już miki mnie uprzedził - kolejna osoba z lublińcasuper.
pozdrawiam serdecznie:D
~miki88    09.02.2007 @00:19:33
heh, kolejna osoba z L-ca.... możesz czuć się podglądana pozdrawiam
-AlFatah    06.02.2007 @15:19:55
Niechcesz mi chyba powedzieć ze czytałaś to wszystko co oni napisali??
~QBEKandTOFIXart    05.02.2007 @19:10:33
Oooo witam Dawno mnie tu nie bylo i teraz dopiero zauwazylem Twoj komentarz Zdjecie jak najbardziej nieprzypadkowe Przy tym rowerku stal The Wall Niestety musialem go bezczelnie wykasowac Wybacz, ale nie kojaze Cie Moze to i lepiej Oszczedzilas sobie ewentualnego szoku spotkania ze mna hehehe dzis mam dobry humor Jeszcze raz dzieki za komentarz i do nastepnego Pozdrawiam!
~theWall    04.02.2007 @21:27:24
dzieki
jest tu kilka osob z okolicy, np. ~Pogromca (obserwuje mnie, wiec latwo go znajdziesz), z kilkoma tez mialem juz stycznosc, ale zadna mi jakos w pamieci nie zostala
a co do spaceru po miescie, hmmm... jak sie dni zrobia dluzsze i bedzie cieplej to wtedy why not
no i thx za obserwowanie. tez do Ciebie czasem zagladne, a jak bedizesz dawac duzo i czesto to moze tez poobserwuje
+Tofiq    04.02.2007 @19:28:23
noo.. yyy.. są rozne programy, trzeba sie ich nuczyc..no i mieć zwariowane pomysły
Dzieki noo
+Tofiq    04.02.2007 @19:21:50
no teraz przeginasz w druga strone "powyżywac" hehe. co? kaca moralnego juz nie ma?
pzdr.
+Tofiq    04.02.2007 @19:04:50
niemiły? kpw jest niemile?
ee tam kaca.. zglaszaj i już. Bedzie mniej smieci.
Dziekuje za wizyte

+Tofiq    04.02.2007 @18:43:28
Abuse .. inaczej "smietniczek" .Jesli widzisz prace i uwazasz ze powinna zniknac, bo np. nie spelnia regulaminu, lub jest bardzo słaba klikaj ikonkę "zgloś do usuniecia" pod pracą. kpw?
Poprzednia strona 1 ... 24 25 26 27
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt